Koch 2012.04.19. 16:07

Amadeus, Menta Terasz

 

"..........Sziasztok!!Mára is lenne két szakácsot keresö hirdetöhelyröl infó.Egyik a Hotel Amadeus Zuglóba,a másik a Menta Terasz Budán.A hotelbe 2004-2005-be voltam séf, mikor eljöttem a volt segg nyaló séf helyettesem lett a séf a mai napig.Eléggé gyakran váltogatják a szakácsokat mivel ha többet tudsz a konyhafönöknél megfúr,ha kevessé vagy szimpatikus az igazgatónönek akkor meg azért.A ismeröseimnél lecsekkolhatjátok Bazsó Ildikónak hivják.Az egészre jellemzö hogy a mai napig az én menüimmel mennek amit én irtam rendezvényekre.Pedig semmi extrát nem raktam össze.A Menta Terasznak két éve voltam a séfje,a górét Pápai Istvánnak hivják és sik hülye!!Mivel egész életében mérnök volt,és öt éve vendéglátózik sejthetitek hogy mennyire ért hozzá!!1ÉV 2hónapig voltam séf náluk de elég is volt belöle.A fizetésem forgalom után volt ,és irtam egy olyan étlapot ami sikeres volt a vendégek közt nem birta elviselni hogy jól keresek.Természetesen amikor a Miniszterelnöki Hivatal 300fövel a teraszon és a étteremben megjelent Bajnaival-Gyurcsányal az élen,fent a Langue-ba Orbán Viktor lánya a barátnöivel lány búcsút tartottak.Úgy menekültek mint patkányok a süllyedö hajóról!!Szóval egy jellemtelen tróger alak.Hát ennyit akartam ,ha valaki megy jelentkezni tudja mire számitson.Sziasztok......."

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacslennek.blog.hu/api/trackback/id/tr244461306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moonchild 2012.05.01. 18:16:21

Ezek valóban "nagyon jó hírű helyek" + az előző Szaranypince. De úgy tűnik mindig találnak balekot!

Koch 2012.05.01. 19:19:23

".. For Sale. Azonnali kezdéssel , SÜRGŐSEN szakácsot keresünk. Ha ma jelentkeznél is késő volna........" expressz.hu

Azé' úgy látszik a For Sale már nem nagyon talál balekot sem :-))

zserom31 2014.08.27. 14:55:51

Sziasztok
Valaki tud valamit a Hotel Amadeusról.
Szakácsot keresnek

Koch 2014.08.28. 19:50:03

@zserom31: Új infó nincs semmi (nekem), de a tulajdonosi kör nem változik, akkor csodára nem lehet számítani.
süti beállítások módosítása