Az alábbi e-mail kering az éterben!
Kérek mindenkit, hogy senki ne dőljön be nekik.
Az aki pénzt kér előre azok a Te lehúzásodra szakosodtak!!!
 
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!NE DŐLJ BE NEKIK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
-------------------------------------------------------------------------------------
 
 
 
 
 
 
 
"........Üdvözlöm.
 
Jelenleg 400 vendéglátó egységgel állunk kapcsolatban,és regionális a kiközvetítés!
 
A szezon indulására tekintettel most 2500 ft ért is lehet regisztrálni harminc napra,semmilyen más költség nincs,sok munkavállaló kell mivel indul a szakma:))
 
(moderálva) Kft ,munka érdekvédelemmel és munkaerő közvetítéssel foglalkozik.Minden ami vendéglátás abban otthon vagyunk,több száz étteremmel és vendéglátó egységgel állunk kapcsolatban, hosszútávú és beugrós, szezonális munkákkal,lehetőségekkel.
 
Három lépésben történik az elhelyezés:
 
1:Személyes találkozó,ahol egyeztetjük a kívánt kerületet,munkát(Felszolgálás,szakács,konyhalány,stb),bért.
2:A munkahelyekkel felvesszük a kapcsolatot,referenciát küldünk, időpontot egyeztetünk.
3: Kiközvetítjük az alkalmas munkahelyre,Próbanap vagy interjú alkalmából.
4:Alkalmaznak:)
 
Ez  mindössze N 5000 forintba kerül,ami egy tagságdíjat tartalmaz a munka-érdekvédelmi szövetségben,és 2+1 ajándék hónapos szerződést az elhelyezésedre,ha bármi okból megszűnik a munkád,mi rögtön keresünk neked újat és elhelyezünk.Ez A Garancia:)
Nagyon sok vendéglátó egységgel állunk kapcsolatban,és nekik jobb ha már "előszűrt"  alkalmazottat tud foglalkoztatni,aki a kritériumoknak megfelel,megvan a kellő szakmai tudása és ezt biztosítjuk mi a munkaadónak,hogy IGEN TE VAGY AKI KELL..
 
Remélem kielégítő volt az ismertető és elnyeri tetszésedet,ma Magyarországon nagyon nehéz tisztességes fizetségért elhelyezkedni a vendéglátásban,ezen próbálunk mi segíteni hogy előnyt adjunk a munkavállalónak,hogy ne az legyen küld egy önéletrajzot vagy bemegy átadja de nem hívják fel......Nem mellesleg pedig védjük az érdekeidet hogy ne feketézzenek a munka adók veled csak ha neked megéri:))
 
A sikeres együttműködés reményében várom mihamarabbi válaszod, várhatunk-e egy személyes találkozóra?
 
Üdvözlettel:
(moderálva)
." (sic)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacslennek.blog.hu/api/trackback/id/tr482707224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Domenique 2011.03.03. 16:48:04

Biztos,hogy átverés?

Kiváncsi lennék, arra, hogy vannak e károsultak.

Alfonso001 2011.03.12. 21:35:13

Tehát ....

Mivel nem jelentkeztek megkárosítottak,így fenntartom azt a "gyanúpert", hogy ez nem is bíztos hogy kamu,sút esetleg hitelrombolás.

Koch 2011.03.12. 22:26:07

@Baalzebub:

Balsiker?
Mi?

@Alfonso001:

Az, hogy nem jelentkezik valaki a megkárosításával, annak több oka is lehet:
Pl.: nem olvasnak minket, de a valószínűbb oka inkább az, hogy ilyeneknek nem dől már be senki.

Minden fejvadász, de munkaközvetítő és ingatlanügynökségek is felhívják a figyelmet, hogy ha kérnek is pénzt, de sose előre. Nézz utána!

Egyébként az én levelemre....
" De zsuga!!!
A francér nem jutott nekem az eszembe!!!!

Expresszből, innen-onnan kiollózott hirdetésekből (kiszolgáltatott emberekből) kikeresni a szerencsétleneket és akciósan megajánlani nekik a kamut?!
Jó, nagyon jó!

Remélem egy hülye nincs aki kifizeti az 5000 HUF-ot. (ha már nem én találtam ki) ........."

Ez a válasz érkezett:
"...:)))...."

Hááát! Döntsd el, Te kifizetnéd az ötezret?

Koch 2011.03.13. 18:41:33

@Workmentor:

Ehhez a mél címhez semmi közöm, .....do19890729@hotmail.com nem az enyém.
Az általad aláírt mél feladójaként szerepel, tehát egy továbbított levél (?), de valami közötök, csak van akkor egymáshoz?!

A beírásból ugyan törlöm, nehogy ő szedje be a pénzeket,:-) de a Te hozzászólásodból nem tudom kitörölni, mert az egészet lehet, vagy semmit törölni, az egészet nem akarom, mert fontos a véleményed az igazsághoz, nehogy másra gondolj a radírozással.

Ha az általad említett változtatás az előre kért pénzre vonatkozik, mármint annak megszűnése azt örömmel veszem tudomásul. Akkor csak volt valami haszna a dolognak.
Bár pénzről nem esik szó a honlapon, de csaló közvetítőkre Ti is felhívjátok ott a figyelmet.

Sokkal korrektebb a dolog, ha (egyáltalán valamikor) utólag kértek X összeget, vagy százalékot sikeres ajánlat, elhelyezkedés után, és nem 3-5 expresszből kilinkelt cím után, 100-200 ember 5000 forintjainak. (tudok rá más területen példát)

És ez nem rólad szól, hanem ezt látjuk, ezt halljuk a lehúzást mindenfelől. Azt, hogy az előre pénzt kérő ügynökségek (legyen akár ingatlan, munka STB) nem a korrekt partnerek közé tartoznak. (Úgy finoman)
És ezt közületek, magukat a megbízhatók közé sorolok mondják.

Én szívesen adnék nekem tetsző munkahelyért 5-10-20, akár 50-100 ezret is, de egy fillért sem előre!

Tamás:
Szerinted milyen korrekt az az OKJ. szakács tanfolyam, amelyik úgy hirdeti magát, hogy hiányszakma, és alkalmazottként 3-400 ezer a kereseti lehetőség?

alexchef 2011.03.13. 23:42:56

@Koch: Ez tetszik!!Valamire korrektül tájékoztatsz,erre perrel fenyegetnek!!Ez a pofátlanság,ez Magyarország!!!
Csak egy szöszenetként!!Egy három csillagos szálloda chéfjeként beszivattak,majd 6 év, 17munkaügyitárgyalás után megnyertem a pert.Ezután a ügyvédek kikavarták hogy ne kelljen fizetni!!Hozzá téve a ügyvédi költség többszöröse a én követelt összegnek!!Hát itt tartunk!!

Lichmaster 2011.03.14. 20:19:52

@Workmentor:

Örülhetnél hogy eddig nem lettetek "megtolva" hátulról. De ha tovább pattogsz könnyen megtörténhet a hányadék igénytelen honlapotok is eltűnik, hisz olyan béna, hogy még egy amatőr is sikeresen tönkrevágja. Már ez a tény is árulkodik arról, micsoda kanyalló igénytelen pénzlehúzók vagytok.Rendben, próbálkozni lehet de ha valaki észreveszi akkor kussolni kéne és nem arcoskodni. Ja, és komoly "céghez" nem árt a Magyar helyesírás és fogalamazás ismerete. Persze ki memnnyire magyar az más kérdés...

Domenique 2011.03.15. 09:13:26

Jómagam kizárólag az egészséges kételkedés hangját ütöttem meg a céggel kapcsolatban .

A mai helyzetben tényleg szinte lehetetlen normálisabb szakács álláshoz jutni,nem csak azért mert valaki már elmúlt 30,hanem azért is , mert a munkaadók nagy része , részben a fokozott állásérdeklődés miatt, ma már jobbnak látja a küldje el fényképes szakmai önéletrazát nevezető szürke sablont alkalmazni munkaerő keresésére.
Ebból aztán minden kiderül , röviden semmmi,az illetö szembe találja magát 300 életrajzal , ebbe ne menjünk most bele, hogy ki mit hazudik magáról mindesetre furcsának azt tartom, ha valaki az adott külföldi országokban évekig dolgozott papiron , viszont a nyelvet nem beszéli,vagy annyira sügér hogy képtelen volt megtanulni , mindegy.

Én már átáltam egészsn másra,pontosan azok miatt a dolgok miatt amik itt kialakultak.Nevezetesen hogy január eleje óta összvissz,két próbanapot , ill próbaórákat kaptam.
Egyik ajánlatot is tett , csak a pénz borzalmas rossz amúgy minden stimmelt volna .

Szerintetek nem megalázó az , ha valaki x évet a szakmában becsülettel eltölt, ledolgozza,és a próbanap végén ilyen teljesen a köbunkósággal vetekedő prosztok mondanak róla véleményt?

Rendben, nekem megér, és eddig is megért annyi anyagi áldozatot,a szakma, hogy biztos helyet találjak .

MIndesetre garanciákat kérek. elvárom hogy a pénzemért , bizonyos dolgokat is kapjak.Nem lennék hajlandó egy hónapig várni , nem szeretem a konkurrenciát,kifizetném a dupláját , is csak tüntessék azt el.

Domenique 2011.03.15. 09:23:54

@Koch: Nézzd , ha egy szakácsot átcsesznek , az addig nem fog nyugodni amig világgá nem kürtöli, hogy ez meg az milyen szemétláda.Müködik ez már vendéglátóhelyek esetében is , pld vendeglatohelyek.eoldal.hu,azonban magában az expresszben is szoktak ilyen szégyenfoltokat elhelyezni, hogy ide ne jelentkezz stb stb.

Domenique 2011.03.15. 09:26:33

Ami a cég telephelyét érinti , nem azt mondtam , hogy köze van a temetőhöz , vagy valami mással is kapcsolatba helyeztem öket, csupán megkérdeztem azt , hogy milrt ilyen helyen bérelnek irodát,mely hely tényleg az urbanizációs övezet szélén van , persze tisztában vagyok a belárosi ingatlan ,ill, az oroda céljára szolgáló helyek lakások havi bérleti dijával,csak a kételkedéshez való jogom nekem is megvan.

Koch 2011.03.15. 09:45:04

@Domenique:

Az önéletrajz bekérőkről itt van a lényeg:

szakacslennek.blog.hu/2011/01/16/oktatni_kene_az_oneletrajzok_olvasoit#c12210378

Az, hogy mi mennyit ér meg arra ezt írtam:
"..Én szívesen adnék nekem tetsző munkahelyért 5-10-20, akár 50-100 ezret is, de egy fillért sem előre!..."

Az pedig, hogy hol van irodája, vagy melyik lakótelepi lakásban van a székhelye az teljesen mindegy.
(mondjuk számomra ez szimpatikusabb, mint egy csili-vili belvárosi iroda)
Itt és máshol semmiről nincs szó, mint az előre kért pénzről.
Ismétlem, nem én mondom Ők a különböző ügynökségek mondják, hogy mindenképpen fenntartásokkal kell kezelni az előre pénzt kérőket.
Még az autókereskedéseket is kiemelték, hogy akik tárolási díjat számolnak fel, azokat el kell felejteni.

Sajnos szakács is van rengeteg, akik közül igény, pénztárca, hozzáértés alapján dönt a "szakmai tulaj", így az autókereskedő, ingatlan- munkaügynökségek is sok van.
Tehát ránézésre meg kell próbálni nem a lehúzásra tenni.

(Off: ismerek két laptop szervizt az egyik virágzik a másik haldoklik.
A haldokló hetes-ezer forintér vizsgálja be a hibát, ha nem kéred a szerelést.

A másik egyre bővülő, eleve olcsóbb árai mellett teljesen ingyenes a hiba feltárása, akár megcsináltatod, akár elhozod onnan.
Kitalálhatód melyik a csili-vili és melyik van egy külvárosi lakótelepi lakásban?)

Domenique 2011.03.15. 10:45:27

@Koch: Az első mondataid alapján gondolom , a belvárosi iroda bérlői voltak akiknek nem éppen mennt )))

Domenique 2011.03.15. 11:20:07

"Sajnos szakács is van rengeteg, akik közül igény, pénztárca, hozzáértés alapján dönt a "szakmai tulaj"

Engem ez dűhit fel,megmondom öszintén , az hogy egyes szakácsok a világ minden hazugságát összehordják és ezzel próbálnak elönyt élvezni a többiekkel szemben.

Nálam is vannak életrajzok elég sok, de belefáradtam a sok haszontalan hazugságba .

Miért kell behazudni ? hajon dolgoztam külföldön voltam , holott a nyelvet nem beszélem és 1 év Spanyolországi tartozkodás után is csak a rántott tintahalkairákat tudom megnevezni mint nemzeti főételt , / ezt neked paella , gazpacho /

Olasz fúziós konyhában dolgoztam , mégis a paprdellét , egytálételnek tartom.

Két év new yorkban ,mégis a hirdetésben egy bambuszliget honlapjáról kimásolt sushi formulációt tudok csak felmutatni , hiába kértem , hogy küldjön a kinnti tartozkodásáról képeket legalább egy darabot..

Új ételkészítési eljárásokban állítólagos profi szakember szerint a konfitálás , az teljesen uj dolog , és hústól főggetlenűl 110 fokon kell azt végrehajtani
Mellesleg sem a Confitálás Confitaire ,mely eredetileg az 1860 as évek óta mint tartosítási eljárás szerepel elsősorban , sem a sous vide nem mai találmány ,a 110 fokon meg azt a barmot kellene sőtögetni aki ezt irja , persze a vakvarjúban is megmondják nekik a frankót, legalább olvasna.

Tovább is van mondjam még ??

És akkor mindenki csodálkozik azon hogy szakemberek nem jutnak el próbanapra sem ? itt is van egy személyes ismerősőm ,régebben hozzászólt saját blogja is van ,kevés pénzért dolgozik a lakásától majdnem 100 km re,sorolhatnék ide még néhány embert..

Meg kell fizetni meg kell fizetni , igen egy szakács napi bére 9-15 ft ig mozog alapban ,tehát erre nem vesszük azokat akik egy kisebb alapbért kifizetve a forgalomarányos nyereséget is visszaosztják.

alexchef 2011.03.15. 16:31:27

@Domenique: Szia!!
Teljesen egyetértek veled amit leirtál.Ezek a "külföldröl haza jövö ifjú chef urak,,egyre többen vannak sajnos.A útobbi három évbe négyszer botlottam olyan helyzetbe ahol ez volt.
Az hogy lehazudják a napot az egy dolog,de a hozzá nem értö vendéglátós fönök még be is veszi ez vicc.A munkába természetesen kiderül hogy kamu az egész.Mind a négyszer otthagytam a melót mert a chéf úrak helyett nem dolgozok,érdekes utánna a összes helyen hivtak dolgozni hogy rakjak rendet utánnuk a konyhát.Hát nem voltam erre kapható,és elküldtem a fenébe a fönököket a fenébe.Sajnos a jó szakemberek félre lettek állitva,mind anyagilag mind erkölcsileg.Ismerek olyan szakembert aki a renszer váltás idelében még járta a világot magyarnapokra,fözött a Madridi világkiállitáson most meg másfél évig munkanélkül volt.Ja és azt nem értem hogy lehet hogy a 90-es évekhez képest többszöröse lett az éttermek számának mégis rengeteg a jószakember munka nélkül van.Legjobb szakács barátom aki tényleg megjárta Amerikát és három hollan szállodába melózott,most egy szakadék pizzériába mosogató nélkül egyedül szakad meg napi 11ezerér.Régen volt bér táblázat ami meghatározta hogy hány éves szakmai multad után emelkedett a fizetésed.Nem is volt vita a fizetés körül.Most meg lehet hogy a O.K.J.-tés szakember többet kap fizetést mint én 27év gyakorlattal.

Domenique 2011.03.15. 22:09:11

@alexchef: Alex tudod mit mondok erre ? hogy még az is nagyon nagy siker lenne , ha a munkaadókat,akiket tegyünk hozzá sokszor megvezetnek,rávezessük,arra , hogy ténylegesen olvassanak a sorok között az életrajzokban . vagy ....

Jelentkezni személyesen életrajzal ok, ez esetben legyen egy olyan üzletvezető vagy egy fönök aki legalább kettő nyelvet beszél, ,esetleg egy pincér...
Ez most csak vázlat , de ezeket nemsokára konkrét formába is fogom ölteni,elküldve naponta akár ajánlott levélként is a budapesti éttermeknek.

Mert nem tartom igaznak azt az állítólagos tényt,hogy mindegyik vendéglátóipari válallkozó maliciózus módon tekint a számok tükre felé,nem igaz ,"hogy mindegy",csak olcsó legyen"elavult szlogen alkalmazása,,mindenhol érvényesűl.
Nem
Nem
Nem

Mert mi is áll érdekükben , hosszútávú munkaerő aki megbízhaó, ha van egy olyan vendéglátós akinek nem az , az kérem adja vissza a boltját mert nem csak hogy nem méltó erre, de még szerfelett hülyének is mondható.

Tehát

A Vendéglátósok előre a "Damaszkuszi Úton "

pacemaker · http://steev.extra.hu 2011.03.16. 00:23:14

OFF...

Munkát kapni 56 évesen... 39 év szakmai gyakorlattal (+ 3 év tanulóidő, amit mi még úgy töltötünk ki, hogy 2 nap iskola, 4 nap gyakorlat hetente), szinte fizikai képtelenség...

már sokat írtam erről a témáról...

én nem dolgoztam külföldön... és az önéletrajzomba sem írok ilyet... amit már teljesen lebutítottam... sok helyet és beosztást be sem merek írni, ahol dolgoztam... mert nagyon sok helyen dolgoztam... (itt megosztom a nagyérdeművel... lehet szörnyülködni:))) : steev.extra.hu/job.pdf )...

hogy miért volt ennyi munkahelyem?... legfőképpen, mert mentem a pénz után (nem kis létszámú családot kellett-kell eltartanom)...
de az utóbbi időben azért kellett váltanom,
mert nem jelentettek be...
mert nem kaptam meg a fizetésem...
mert nem azt a fizetést kaptam, amiben megegyeztünk...
mert eladták az éttermet...
mert olyan körülmények voltak, hogy az nem embernek való (pl. napi 17 órás műszak, hetente 5x)...
soroljam?

hogy mit tudok a szakmmailag?... és hogy tudok dolgozni, arról tudna mesélni pár kolléga... akár itt is (mert van itt olyan, a blog kommentelői között, akivel dolgoztam együtt... vagy tud a munkáimról)... az biztos, hogy többet tudok, és jobban dolgozom, mint jó néhány önjelölt "világlátott" séfecske...

novemberben legalább 100 hirdetésre küldtem önéletrajzot... EGY SE VÁLASZOLT!...
meglátta hány éves vagyok... és már tovább sem olvasta (szerintem)...

ezért kénytelen vagyok a világ vége után két megállóval (200 km-re), távol a családomtól... a feleségemtől és a gyerekeimtől dolgozni... mert muszáj pénzt keresnem... akármennyit...
minimum heti 60 óra munkaidő... nevetséges fizetés (szerintem a McD-ban van ennyi órabér, ha nem több)... hetente 2x nincs kisegítő sem a konyhán... én mosogatok fehéret-feketét, takarítok, pucolok (szezonban azért lesznek... de minimál létszámmal)...

mindezt szinte állandó cseszegetéssel fűszerezve... anyagi felelősséggel a nyakamon...

mert igenis... és ezt leírtam már sokszor, mindenféle fórumon... a tulajokat az érdekli, hogy minél olcsóbban ússzák meg az üzletmenetet...
mert a franc tudja, milyen más szakmából idetévedt tulaj, minél nagyobb hasznot akar bezsebelni...
mert hiszen ez egy jó vállalkozás... azt hiszik, hogyha nyitnak egy éttermet, abból már 3 hónap múlva tengerparti nyaralás és úgy merci is kerül nekik...

ezért jó óóóócsó munkaerőt vesznek fel... abból is kevesebbet, mint kéne...
ezért a legsilánybb óóóócsó alapanyagokat engedik használni...
háztartási (abból is a tesco-gazdazágos) felszerelésekkel dolgoztat...
aztán persze a szakács a hibás, hogy trabant alkatrészekből nem tud ferrarit készíteni...

emberek... utoljára fizetett szabadságon (ami törvényes jogom lenne), utoljára 1991-ben... 20 éve voltam!...

pedig csak annyit szeretnék:
legyenek 21. századi körülmények (felszerelés, alapanyag, öltöző, zuhanyzó, munkaruha)...
kapjak tisztességes fizetést (a munkámnak és a tudásomnak megfelelően... és annyit, amiből tisztességesen meg lehet élni)...
jelentsen be...
és kapjam meg a munkavállalóknak járó, törvényben előírt követelményeket (táppénz, szabadság, munkaidőkeret)...

tudom, sokat kérek...

annyit a posthoz...
én vagy 8 különböző munkaközvetítővel próbálkoztam az elmúlt pár évben... MINDEGYIK kért "regisztrációs díjat"... ELŐRE!...
ebből egyetlen egy volt, aki 2 hónap után talált nekem munkát (pizzéria-ételkiszállítás)... kösssssz...

kidobtam az ablakon legalább 50 ezret...

Alfonso001 2011.03.16. 10:20:31

Igen Steev persze előtte nem világosítottak fel a várható nehézségekről sem,gondolom.

Nem tudodm mindenki tudja e igaz ez egy becsült adat, hogy Magyarországon a legnagyobb a szakmán belül a száz szakácsra eső konyhafönökök száma.Mert már mindenki az , vagy Sous,vagy Executive,stb ,megközelítöleg 85 %.
Szakács már nincsen csak séf.

Én nyáron egy Váci utcai Teraszon dolgoztam , ahol gyakorlatilag a rendelésektől kezdve mindent intéztem a heti 5 napos munkarendem keretein belől.Egy látványkonyha volt egy nagyon egyszerü étlappal, most akkor tessék mondani akkor irhatom azt én is , hogy X.Y Belvárosi terasz séfje voltam ?)))))

Persze hogy nem , szerintem legalábbis.
Tőlem egyébként ez mindig is távol állt,nem kívántam soha ezt a méltatlan cézári babérkoszorút lengetettni a fejem felett,olyan okbúl kifolyólag,mert egy 10 négyzetméteres részben kiszállításos konyhában a rendelésektől kezdve minden feladatot rámbíztak,talán csak azért mert tudok számolni , semmi más.

Nézem nmézem néha az álláskeresők képeit.

Lehet észlelni ilyeneket példának okáért egy 21-22 éves kissé elhizott,/kissé??))/ emberke , nagyképüen kiáll,kissé lenézően,egyetlen egy kölcsönvett séf ruhában , és bizonygatja , hogy 22 éves nagy szakmai tapasztalattal rendelkező séf , két évig Balatonalmádiban volt konyhafönök, mellesleg ki az a hűlye aki egy 18-19 éves kölökre rábízza a konyhai mérleget..
Természetesen mindezt februárban irta , ahol éppen elérhetetlen lett volna az a helyahonan referenciaképpen tehettek volna fel egy két kérdést,volt munkaadójának .

Aki komolyan referenciákkal rendelkezik, nos ő,beleirja az életrajzába elérhetőséggel, vagy egy hiteles referencialevelt mutat be...

Alfonso001 2011.03.16. 10:37:39

@pacemaker: Steev viszont ne csodálkozzál semmin sem .

A dolognak két része van , minden barom éttermet akar nyitni , persze a barom szó a Mix tulajára vagy Andy Vajnára nem fog vonatkozni, hiszen ök rendelkeznek megfelelő anyagi bázissal,mindezek fenntartásához.

Ilyenformán sorra nyilnak a no name helyek minden 100 lakosra már jut 10 étterem Budapesten , hát itt tartunk,ami nem is lenne annyira baj , mert aki tényleg nem ért hozzá az bebukik,azonban meg kell küzdeni mindenféle ifjú frissen végzett a szakmai gyakorlat teljes hiányától naponta kűszködő,és szenvedő briganti bandával,akik gyakorlatilag a helyet foglalják el.

MI is történik gyakorlatban ?
Jönnek a hirdetések , jönnek az életrajzkérelmek,HR módszert vesznek fel a munkaadók , pont olyat , amihez nem értenek .MOndanám hogy gyereke nem ez a szűrés .

A szűrés az ha felteszek 10 kérdést a vendéglátóból,jelen esetben ételkészítésre vonatkoztatva .
Igen rá kell szánni egy két napot, viszont a munkaadók is sok mindetől megkimélhetnék magukat,persze szerintük ez igy könnyebb ,gyorsabb, a való igazság az hogy pont ez nem .
Felvesznek egy sűtparasztot, a megiratott életrajza alapján ? ugyan már kérem,aki ostorral akarja bekapcsolni a gázüzemű rostlapot?

Nem kell más 10 kérdés , pld , kérem mondja meg hogy a Bélszin Budapestet hogy csinálja, vagy Jóasszony ragú stb ...
KÖzben persze figyelni hogy ki mit is hablatyol össze....
pld a Jóasszonyt igy készíti , hogy lecsos szűz sikerülne belőle,vagy a Budapest szines bors mártással készül,volt már ilyen,szépen lekalandozunk , hogy hol is volt,Anglia Amerika , ok , let's to speak... vagy két év alatt csak köszönni tanultál meg , ennyire nem lehetsz seggfej..)))

Workmentor 2011.03.16. 12:13:25

Kedves Steev Chef! :)

Szeretettel várunk az irodában ha gondolod egy kis nosztalgiázás céljából...:) Kitti és Tomi:)

No akkor sziasztok!

Szeretném, ha tudnátok, hogy a cég kiindulópontja az volt, hogy nehezen lehet normális munkahelyet találni a vendéglátásban, főleg télen. Nos ezért döntöttünk úgy, hogy csináljunk egy közösséget, ami segít mind a két oldalt közelebb hozni egymáshoz. Reméljük, hogy jó úton haladunk....

A pénz kérdése: nos, alapjáraton VAN reg.díj, ami kell ahhoz, hogy ezt a temető melletti irodát fizetni tudjuk, illetve, a telefonálás sem ingyen van... minimális összeg, amiért sokat dolgozunk, hogy megfelelő helyet találjunk az ügyfelünknek. Természetesen VAN lehetőség akkor fizetni amikor találtunk munkahelyet. Minden kérdésre tudnék választ adni, ami azt boncolgatná, hogy miért a munkavállalóktól kérünk, miért így, vagy úgy megy a dolog. Ez üzletpolitika, amit egy kávé mellett inkább mesélek el, mint interneten.

A kételkedésre meg csak annyit tudok mondani, hogy nyílván van alapja, jómagam sosem fizettem ilyen cégeknek, de van akinek bejön, és tetszik, van akinek nem. Azért az utcára sem úgy lépek ki, hogy mikor esik a fejemre a homlokzat egy darabja.. pedig mostanság helytállóbb lenne ettől félni. :(

Üdv: Haller Kitti

Workmentor 2011.03.16. 12:38:27

@Lichmaster: Az acsarkodásod, csak téged minősít, nem ismerjük egymást. Ez független a topictól, de sajnos allergiás vagyok arra aki pont a magyarságomat kérdőjelezi meg. Kérlek, mellőzd a másik személyét illető megjegyzéseket, mert ez sem kéne, hogy Hungaricum legyen :)

Üdv és szebb jövőt: Haller Kitti

Alfonso001 2011.03.16. 12:56:15

@Workmentor: Egy csupán szakmai kérdésem lenne.

Nem tudodm,hogy dolgoztztak e relative a vendéglátásban .

A szkácsok között is igen sok a kókler,szándékosan nem nevezem öket a saját nevőkön, hogy ********,ez nem erre a lapra tartozik.
Meg van önöknek az a szűrőrendszere , ami alaján ezeket a rostán fennt tudják akasztani?
Ez az önök érdeke is lenne, hiszen ha egy ilyen folyékonyan hazudozó állítólagos jó munkaerőnek nem tudják az ö álmai szerinti állást megtalálni, talán azért is mert már az első napon a szakmai felajánlják a számára , hogy legyél inkább kőműves, mert talán az menne,akkor tele fogja kürtölni az állítólagos sérelmeivel az egész netet.

Felkészültek e, erre is?.

Koch 2011.03.16. 12:59:02

@Workmentor:

Szia Kedves Kitti!

Neharagudj, de olyan Deja Vu érzésem van.

A Magyar Konyhafőnökök Egyesületének elnöke azt mondja: -"én soha nem mentem próbanapra, akinek kellek így keljek", ,de Ő próbanapra hívja a delikvenseket.
Elmondása szerint a jelentkezők közül legalább húsz ismerőse van akikre látatlanba rábízná a konyhát.....
Akkor nem értem az egészet!!??

Magát vendéglátós tanácsadóként aposztrofált hozzáértő tanácsa: -"mindenképpen illik a jelentkezőnek visszajelezni, ha másképp nem, akkor legalább egy formalevéllel."
Gondolhatod ezek után, hogy semmilyen válaszra nem méltatta a jelentkezőket.

Te azt írod: -"hogy nyílván van alapja, jómagam sosem fizettem ilyen cégeknek" (sic)
De Te kérsz pénzt, előre. Tehát???

De, tisztelettel kérdeznék mást:
Leveletekben úgy szerepel, hogy: -"munka érdekvédelemmel és munkaerő közvetítéssel foglalkozik."
A munka érdekvédelembe, hogy fér bele a próbanapra való kiközvetítés?
Szerintem az érdekvédelembe beleférne a próbanap "intézmény" elleni fellépés.

Workmentor 2011.03.16. 13:36:36

@Alfonso001:

Kedves Alfonso001!

Igen, van vendéglátós tapasztalatunk. Részemről kevesebb, bár én inkább back office feladatokkal foglalatoskodom. Tomi viszont sok helyen megfordult már, mint felszolgáló. Szakképzett. Én inkább a vendéglátás üzemeltetői oldalát ismerem jobban, nem is kívánok részt venni olyan vitában, amihez nem konyítok:) Nem az én tisztem. A személyes beszélgetés során kérünk bizonyítvány másolatot, hisz ez a mi érdekünk is, hogy ne maradjunk szégyenben, egy adott vendéglátó egységnél. Mivel nem rég kezdtünk el foglalkozni ezzel a tevékenységgel, még csak folyamatosan bővülő partnerekről beszélhetünk. Nem célunk az emberek naívságán pénzt csinálni. Hangsúlyozom, hogy a mi kilátástalan helyzetünk hozta az elhatározást! Tudod, nem harapok abba a kézbe amelyik etet.

@Koch:

Szia!

Nem haragszom, nincs miért:) Én nem prédikálok vizet! Csak iszom a bort:)
Tudod, én egy nagyon naív,idealista ember vagyok, aki tisztességesen próbált és próbál élni, hozzászoktam a kétkedőkhöz. Nem szándékozom átverni, lehúzni senkit! Én nem fizettem sosem azért, hogy majd egy héten belül kapjak hostess munkát stb. DE mint mondottam volt, VAN arra mód, hogy utólag fizessenek, mint ahogyan sokan élnek is a lehetőséggel. Nem mellesleg, bármily hihetetlen, pontosan a sok OKJ-s miatt, rengeteg üzletvezető üdvözli a lehetőséget, hogy olyan SZAKEMBERT küldünk, aki tudja mi a különbség a fazék és a lábos között.
A próbanapot minden esetben fizetésért beszéljük le.

Köszönöm az építő jellegű hozzászólásokat, hiszen fontos a véleményetek, ezek által tudunk mi is jobban megfelelni Nektek!

Alfonso001 2011.03.16. 17:27:01

@Workmentor: Mi is köszönjük hogy sikerült eloszlatni a kételyeket,és hogy úgy mondjam lehet,sőt valószinű,hogy fogunk egymással jó üzletet is kötni.

Alfonso001 2011.03.16. 17:59:37

Üzletvezetőket irtatok, hát igen ez egy dolog , hogy mitől is lesz valaki jó üzletvezető, mindesetre tapasztalatom szerint,egy 40-60 bevételi %.ot produkáló üzemben nem árt,ha egy üzletvezető szakács végzetséggel is rendelkezik,talán egy kicsit jobban át tudja látni a helyzetet.
Nézzük mi is a való üzletvezetők körében .

Pultosból felfele avanzsált butuska lányok /szándékosan nem írom hogy hülye kispicsa utolólagos elnézést is kérek emiatt/,akiknek egy minimális hatalmat is adtak a szorgalomtúl ugyan nem de a szoláriumtól annál inkább repedezett kis kacsói közé, visszaálve a helyzetével,mintegy fönököt játszva a saját ostobaságát vetiti a dolgozok felé, most az Önök szerint lehet üzletvezetőknek nevezni ?
Esetleg némely,az előző rendszerben üzletvezetőként szocializálodott vén satrafa,mely a kor dezsavű érzését követve egy 15 mn es konyhai ellátottsággal rendekező max 50 fő befogadóképességű étteremnek kötelezővé tenne kettő teremfönököt?

Gondolom Önök más távlatokban gondolkodnak....

Ez egy privát beszélgetésnek szántam némi közremöködővel,olvasóval,azért, hogy jobban megismerjék egy kissé a szakma úgynevezett árnyoldalait is .

Kedves Kitti,Katalin , nagyrabecsülöm az Ön szakmai érdeklődésén túlmutató elhivatottságát,azonban,az előző levelekre érkezett viszontválasz alapján én úgy gondolom , hogy a kapcsolatrendszereik meglehetnek , viszont nem rendelkeznek megfelelő tapasztalatokkal .

Higyje el ezt tényleg nem bántásképpen mondom,hanem azért mert ez tényleg jó úton indult el , és ha belegondolunk abba , valakinek akár egy feltöltőkártyás telefonja van , havonta csak az expressz,vagy más hírdetésékre min 8000 forintot pazarol el , nagyrészt hasztalanul.

Én a saját véleményemet mondom el , nem akarnám azt , hogy minden idióta OKJ s vagy esetleg más végzetségüeknek legyen a végvára....
Nem ezzel ellenkezőleg , talán Önök tehetnek azért hogy ha nem is teljes arányosságában , de kissé lassítsák vagy normailzálják a jelenleg fennálló áldatlan állapotokat....

Önöknek van egy létező kapcsolatrendszere a vendéglátosokkal, nekem van szakmai tapasztalatom,és más kapcsolataim , amiknek hasznát vehetnék.
A papir semmit nem ér mellesleg.

Ha kiváncsi lenne minderre keressen meg

alfonso75@freemail.hu

Mielött esetleg mindenki más az Ön nevében e mailok tőmegét zúdítana rám ezért azt kérem öntől, hogy a válaszlevelében az irdójájuk sarkától nem messze utaljon egy olyan dologra mely a helyre jellemző.Mellesleg már jártam ott,így sejtem mire fog célozni , amit a webkamera sem lát.

Mindez,nem kötelező csak el szeretném kerülni a magam és családom becsmérlését.
Valamint tudni szeretném azt hogy pontosan az érintett küldi a levelet, nem valaki más a nevében .

Hogy,miért is irom ezt nyílvánosan? nos,ennek is oka van .

Sokat tudnék segíteni önöknek.

tehát:alfonso75@freemail.hu

Alfonso001 2011.03.16. 18:05:17

@Koch: Nyugi...szeretnél beszélgetni velem messengeren ? vagy e mailban ?akkor tegyük meg ezt a mindkettünknek ezt a gesztust.

Küldj egy személyes mailt.

Alfonso001 2011.03.16. 18:13:04

@Alfonso001: Mellesleg elnézését kérem a helysírási hibákért , megesik ha angol billentyűzetet használ az ember.

pacemaker · http://steev.extra.hu 2011.03.16. 21:44:49

Kitti :))) Tomi :)))

Ismerős volt a név (Simon Tamás)... amikor Kittit is olvastam, akkor már majdnem biztos voltam...

most már egészen...

minek irogatok én ide, amikor tudjátok, mit tudok, hogyan dolgozom (sééééééééééééééééééééf... mi lesz a vacsora?)...
vagy kűűűgyek önéletrajzot?... :))

és azt is tudjátok, hogy bizony kidobom a hűtőajtót az udvarra, ha harmadszorra is leesik...
és a tulaj öccsét is elküldöm a jó bánatba, ha szivatni akar...

ettetek eleget a főztömből az alatt a bő fél év alatt, amíg együtt dolgoztunk... meg néha (majdnem) együtt aludtunk meló után)... :))...

pacemaker · http://steev.extra.hu 2011.03.16. 22:47:54

Egyébként a péntektől kedd reggelig Pesten leszek...
lehet, hogy hétfőn délelőtt benézek az irodátokba (megjáratom a motort)...

pacemaker · http://steev.extra.hu 2011.03.16. 22:50:44

Kalla Kálmán úr tudja, hogy kinn van a fotója a honlapon? (jogdíjas)...

alexchef 2011.03.17. 00:08:12

@pacemaker: Szia Pistim!!Unod a Balatoni levegöt??Majd a közeljövöbe összefuthatnánk!
Üdv.a te chéf barátod!!S.

Koch 2011.03.17. 07:55:05

@Alfonso001:

"szeretnél beszélgetni velem messengeren ?"

Miért szeretnék? Ha valamit akarsz írni privátba az e-mail cím a jobb felső sarokban van.....

pacemaker · http://steev.extra.hu 2011.03.23. 21:29:38

Tomi és Kitti eltünt, mióta beírtam?...

alexchef 2011.03.25. 00:13:03

@pacemaker: Drága Pistim!!
Megint beletenyereltél a sürüjébe??!!
Ja egy vigasz neked!!Azt susogják a verebek hogy Gianni is árulja már az éttermét!!Üdv.ALEX

Domenique 2011.03.27. 15:21:12

Ez túlzottan nyilvánvaló lenne .
Nyilt lelepleződést ilyen formán reagálnák le , hogy eltünnek , ugyanmár , szerintem csak megunták ezt az egész hóbelebancot.

Domenique 2011.03.27. 15:22:25

@alexchef: Várj Alex ezzel , mert ha esetleg nem lenne igaz, akkor Giannit is itt viszntláthatjuk,és ö lesz nyerő pozicióban .

alexchef 2011.03.27. 22:06:34

@Domenique: Hát láttam egy két nagyon nagy arcot elsüllyedni mostanába!!Meg nem zörög a haraszt::::):)

moonchild 2011.03.30. 11:26:55

No ahogy látom a Haller "Wormmentor" Kitti kishölgy eltűnt. Bírom az ilyen öntudadós magyarkodókat, akik gyakran izraelitábbak az izraelitáknál. Értsd naggyon szeretnek spórólni mindenen, de főként a munkaerőn.Munkáltatók között akad egy pár és nemcsak a vendéglátásban, hanem más területen is. Nagy kokárda, nagy szarrágás.

Domenique 2011.03.30. 13:24:18

@moonchild: Emlékszem az V ker. Kecskeméti utcára magyar étterem.

Ha már magyarkodnak akkor legyenek kemények nem igaz?
1000 ft minusz ha az ételre nem tettél rá kis Magyar zászlót,és ezt észreveszik.
Ilyen magyaros ételekre gondoltam , mint pld cézár saláta és társai,azért meglocsolhatnák egy kis pörköltszafttal úgy az igazi, nem ?

Workmentor 2011.04.20. 13:42:12

@Domenique: Hello, köszönöm:) Igen, valahogy mostanában nem jut időnk válaszolgatni.... Lehet, hogy fontosabb munkát adni az ügyfeleknek....

@moonchild: Problémád van? Ha lenne lehetőségem munkaerőt fizetni, hidd csak el, nem rajtuk spórolnék:) De mivel egy spúr izraelita vagyok szerinted, dolgozom ÉN, hogy ne kelljen fizetést adnom:D Köszi a lehetőséget:D

@pacemaker: Szia Chef Úr:) Nem szándékosan, millió dolgunk van, reméltük jössz, és lesz beszélgetés.... Mi várunk ám szeretettel:)

Workmentor 2011.04.20. 13:44:04

@moonchild: Jham és a kokárda március 15-re való, aki ezt nem tudja.....

moonchild 2011.04.21. 09:35:40

@Workmentor:

Látszik nem a történelem volt akedvenc tantárgyad. Megsúgom a kokárda viselet nem magyar találmány. 1789.. dereng valami? Az átvitt értelemben való szóhasználat meg gondolom nem erős oldalad.

Ugyanis csak arra céloztam, hogy a tapasztalataim szerint minnél inkább veri a mellét valaki, hogy mekkora magyar meg a nép nemzet így-úgy az gyakorta csak saját alantas és haszonleső természtét próbálja leplezni.

Workmentor 2011.04.21. 11:17:24

@moonchild: :D politológus lévén, kicsit fura lenne, ha nem lennék tisztában a törénelemmel.... nem hiszem, hogy tudhatod, milyen kis árnyaltan tudlak elküldeni melegebbre, ha épp ahhoz van kedvem, s talán még kezet is csókolsz hozzá:) miért kell szapulni egymást? Lehet szociológiát is elkezdek tanulni:D Nem értem.. szerintem ez csak a kissebbségi komplexusod lehet... én nem bántottalak... te miért vagy ilyen ellenséges?

moonchild 2011.04.21. 13:25:03

Politológus? Hm, akkor mit is akarsz ezzel a munkaközvetítéssel? Ráadásul vendéglátás vonalon. Azzal meg, hogy elvégzel még egy "büfészakot" gondolod rögtön hype értelmiségi leszel? Kukkants be a Dominique felvetéséhez írt hozzászólásomhoz láthadod hogy mi a véleményem az egészről.

Igazából nem ellenséges vagyok, csak amikor valaki pont arra utal, hogy ő micsoda hazafi ahogy azt a
2011.03.16. 12:38:27 hozzászólásodban tetted, az kissé gyanús.

Tudod láttam én már karón varjút. Turbó magyar vállakozót aki annyira már nem hazafi, hogy érdembe hozzjáruljon érdembe a közterhekhez + arra is gondosan is gondosan ügyel nehogy "túlfizesse" a melósait. Az u.n magyar poitikai "elitről" meg már nem is beszélek.

Na mindegy én itt lezárom, mert hivatkozva az előbb említett hozzászólásra, igazából Lichmasternek kéne reagálnia.

Workmentor 2011.04.21. 13:48:30

@moonchild: tudod szeretek elmélkedni, szeretem megismerni más ember véleményét, nem földhözragadt vagyok, de kitartok az elveim mellett, elkötelezett, és alázatos EMBER vagyok. Nem tisztem, és nem is célom, hogy meggyőzzelek gondolataid ellenkezőjéről. Tudod nem vagyok én senki, hogy másoknak akarjak megfelelni. Akinek tetszik valami, hallgatja, nézi, részt vesz benne stb. akinek nem, az elkerüli. Az értelmes, ok-okozati érvelős viták felpezsdítik a monoton napokat, kellenek, de a fejnélküli acsarkodás nem az én asztalom. Neked unszimpatikus, hogy kikérem magamnak Lichmaster minősítését magamra nézve, ami nem helytálló? Én nem bántok, bántottam senkit, főleg nem olyan témában, ami nem a topichoz való, vagy éppen személyt illető. Butaság volt reagálni rá, tudom, mert felesleges, mert a kecskét sem győzöd meg, hogy ugyan ne egyen káposztát, max. elzárod előle. Nos ezért nem reagáltunk "tűntünk el" Mert egy embert sem tudsz meggyőzni saját érvekkel, csak az övéivel:) Tekintve, hogy nincs vaj a fülem mögött, nem érzem szükségét, hogy eme kedves emberek érveit önnönmaguk ellen fordítgassam. Alaptalan vádakkal illettek bennünket, és sértő módon utasítjátok el a válaszokat, nincs miről, és kinek írnom.

Köszönöm, hogy elolvastad. Amennyiben így tettél:)

Workmentor 2011.04.21. 14:02:46

@moonchild: :) korrekt:) Akkor további szép napot!
süti beállítások módosítása