Pénteken (2011-01-14.) hallgattam a Klub rádiót, arról ment félórán át az ingyen reklám valamilyen informatikai kft.-nek, hogy munkanélkülieket képeznek ki a szövegszerkesztő(k) és az Internet használatára. Így megtanulnak önéletrajzot írni, valamint a net használatával el tudják küldeni, illetve meg tudják találni az álláslehetőséget.

 
Ezzel nem is lenne baj, a baj ott kezdődik, hogy a döntéshozók körében nem indít senki semmilyen képzést, oktatást. Iskolázottságtól függetlenül (igaz az intelligencia nem függ össze az iskolázottsággal) az a kevés válaszoló is nagy százalékban olyan mérhetetlen butaságról, nagyképű primitívségről tesz tanúvallomást legyen az vállalkozó, vagy tanácsadó, éttermeket üzemelő cég alkalmazottja.
 
De lehet a HM. dolgozó is a lelkem, üzenem V. Lászlónak:
Attól, hogy a számítógépet nem tudja kezelni, még nem kell a butaságát felsőbbrendű arroganciával leplezni!

 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacslennek.blog.hu/api/trackback/id/tr12587986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Koch 2011.01.17. 08:50:18

Mélre érkezett:

".....Kedves Hirdető! Sajnos igaza van.A főnökök azt hiszik,hogy hatalmuk van,borzalmasan bunkók területvezetők, és még sorolhatnánk. Hirdetésekben,telefon,email,műszak,munkaleírása,bér,telefonszám,ez nagyon ritka,ha megadják.mi tart 1hónapig mire eldöntik ki a megfelelő ember.Hát van mit javítani,kéne segíteni az állás keresőket,mielőbb állást találjanak. További szép napot kívánok:Zsófi...." (sic)

Koch 2011.01.17. 08:51:11

Mélre érkezett:

"....Szia:) Bocsánat,hogy zavarlak csak szeretnék hozzá szólni a felháborodásodhoz:) Én minap a Magyar Postára mentem nem volt hírdetés feladva csak úgy bementem, munka után érdeklődtem és szivélyesen fogadtak!!!!!!Munka nincsen csak kézbesítőnek:):)én nagyon megörültem mivel vendéglátós múltammal nem tudok egy helyben ülni de szeretnék váltani 30éves vagyok és kerestem egy korrekt bejelentett hosszútávú munka lehetőséget a fizetés sem olyan rossz:):) Na mindeggy......szreintem az első pillanattól kezdve nem voltam szimpatikus vagy másnak tartogatta a helyet (ezt meg kell pályázni legalábbis ő ezt mondta) de ezek ellenére a féreg adott egy lehetőséget megíratott egy tesztet velem amit hozzá kell tennem elég magas képességű embereknek készítettek érettségivel 40akárhány érettségi nélkül 20-on valamennyi pont volt az elvárás. Én megírtam érettségivel. Másfél napig húzta az agyamat mire hajlandó volt felhívni hogy ez a teszt valami borzalom!!!!!!!!!amit nem hiszek el mert szerintem hogy ki volt Nemecsek Ernő és hogy ki írta a Bánk Bánt vagy tölts ki egy postázandó levelet:):):) nem hiszem hogy nagyon meg erőltető lenne Még a minimális pontot sem értem el és így nem tudnak alkalmazni. Szánalmas ilyen emberek ülnek magas poziciókban és döntenek rólunk!!!! Kérlek ne haragudj hogy zavartalak. Szép napot: Viki...." (sic)

Domenique 2011.03.15. 11:22:03

@Koch: Viki ilyenor egy válaszlépés van , megkéred,hogy adja veissza az általad kitöltött teszt másolatát.

moonchild 2011.04.04. 20:21:26

Bár nem vendéglátás a Jobline-on talált gyönygszem jól jellemzi a HR-es állatfajták "szellemi nívóját"és kíváló "szakértelmét" (HR szakirány=büfészak)

A Dorottya Udvar tapasztalt

Zen mestert

keres vezetői pozícióba.

A mester feladata heti rendszerességgel vezetett meditációk szervezése, az irodaházi dolgozók lelki békéjének őrzése, és a dolgozók bevezetése a keleti spiritualizmus világába.
Elvárások:
Vezetői, CEO tapasztalat – előny
Kiváló kommunikációs képesség
Tiszta tudat
Szerető és megértő hozzáállás minden emberi lényhez
Lótuszülésben való jártasság
Tanítások, koanok átadása az udvar dolgozóinak
Az udvarban lévő zen kert ápolása
Bansuriban fújásának tapasztalata
Amit ajánlunk:
Versenyképes jövedelem
Nyugodt munkakörnyezet
Inspiratív feladatok

Jelentkezéseket az alábbi e-mail címre várjuk:

YB-5156@partner.jobline.hu

( wiccaboszorkánysámántáltostv-jós tapasztalattal rendelkezők előnyben :-))
süti beállítások módosítása