"......Kedves Undorító Lányhajcsár Parasztok! Gondolom maguk nem engem keresnek, mivel túlórában nem szopok le senkit, se kollégát, se főnökséget! Telt kebleim sincsenek, dekoratív 18 éves szöszi sem vagyok! A szakmámat tanultam, és nem szopkodtam faszokat érte... Tripperem szájfertőzésem nincs, ápolt fiatal srác vagyok! Pontos, precíz lelkiismeretes munkát végzek, és nem csak a szopókám jár... Szeretnék elhelyezkedni ebben a tetves országban! Olyan helyre ahol megbecsülést kapok és adhatok, ne kelljen a bájaimmal pénzt keresnem, mert korántsem vagyok bájos, ne kényszerítsenek 2000 ft-os munkára és hogy melette lopjak, mert ez nem az én világom! Minden korosztállyal kijövök, de nem szeretnék tanulók társaságában dolgozni! Oka nemakarok egy tanulóhoz alkalmazkodni amikor önellátó vagyok,arra ott vannak a szülei!Közel 8 éve vendéglátózom,standolás,rendel és,takarítás,pultozás,koktél ismeretek,kávékészítés,felszol gálás mindegyiket kellőképpen kiismertem már,nem kell betanítgatni!Amit rámszabnak feladatot megoldom,munkamorálom normális,nem vagyok szájhúzó,dohányzom!Lehetőleg Budapest területén szeretnék VÉGRE elhelyezkedni! Amennyiben számolna velem ezen a telefonszámon elér 0630.....! Ha kell önéletrajzot kűldök! Ne íjjedjen meg ha a barátnőm veszi fel a telefont, a sok gipszkartonszerelő,fotós,grafi kus,autószerelő vendéglátós FŐNÖKÖK miatt most csak így ér el! Üdvözlettel egy elkeseredett felszolgáló!...." (sic)

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacslennek.blog.hu/api/trackback/id/tr762452950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása