Kizárólag angol tudású szakácsot kereső szálloda kistestvére!
 
Az előbbi egy Continentál a másik pedig egy Butique hotel.
40 fős étterem, 2 négyzetméteres konyha, egy darab kétlapos 15cm. átmérőjű villanyrezsóval.
Igazgató, beutaztatási részlegvezetőből lett szállodaigazgató.
Válogat, mint egy Michlen várományos étterem, de gőze nincs, hogy mit is csinál.

Általam ismert kiváló szakácsot is hiteget harmadik hete.

A nem tudás, a hozzá nem értés tipikus példája az ember.

 
Jelenlegi étlapja három étel:
-Baconos csirkemáj
-Brassói
-Marhapörkölt (ebből készül az alkalmi gulyásleves)
 
A megbeszélt időben várt hívása nem érkezett meg, ezért másnap én hívtam.
Az automata választ és a további SMS.-eket bemásolom:
 

  - Kerem irjon smst, koszonettel arpaf

Én:
- Kedves Ärpäd!
Tegnap värtam a megbeszélt hiväsät!
Miért is nem lepödök meg?!
Üdvözlettel:
………….

Igazgató:
- Udv ….., koszonom kedves emlekeztetojet. sajnos a tegnapi napon nem volt alkalmam Onnek jelezni. Mivel most is egy konferencian ulok, ezert annyit tudok irni, hogy mivel nem hajlando a probafozesre, ezert a szalloda reszerol tovabb keresunk, arpad

Én:
- Komolytalan,mint a kétlapos konyhäja.
Utazäsi irodän tul kéne lätni.
S remélem megtaläja a pont oda megfelelöt.
Emlékszik!?Megfelelö ember a megfelelö helyen?!

Igazgató:
- Koszonom az ujabb epito jellegu kommenteket.  Sok sikert a tovabbi kereseshez

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacslennek.blog.hu/api/trackback/id/tr662489869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

halál megdöglessz kinyírunk ® · http://href.hu/x/73ug 2010.12.03. 22:40:14

lol
a butikos engem is keresett, de a web oldaluk megtekintése után inkább kihagytam.

moonchild 2010.12.04. 13:01:36

@halál megdöglesz kinyírunk:

Hi!

Dobnál egy linket? Csak a borzongás kedvéért :-))

Azért a Bécsi úti CBA is „kemény”
Nem tudom most mi van, de tavasszal a következő ”kondícíók” voltak:
Meló 6-15-ig.
Minden második hét után két szabadnap.
Mindezért bejelentve kemény 90e izmos magyar fizetőeszköz üti a markod.
Azt mondanom se kell, hogy az üv. Hölgyröl csak úgy sugárzott a hozzáértés.

moonchild 2010.12.04. 16:14:03

@Koch:

Hát igen tanulságos. Engem leginkább a "Miért boutique hotel?" című bullshit "ragadott meg", valamint a diri blogja ami tök személytelen unalom. Ez utóbbit vélhetőleg valamelyik csicskása írja, mivel a poszt szerint igen elfoglat ember.

moonchild 2010.12.04. 16:15:47

@moonchild:

OK most már tényleg nem ütök mellé. >>elfoglat<< elfoglalt helyett. Borzalom.

Stewie29 2010.12.08. 19:31:10

Nekem csak egy kérdésem lenne kedves Koch?!
Miért is nem mentél próbafőzésre?!

Koch 2010.12.09. 13:33:30

@halál megdöglesz kinyírunk:
Nem, nem találtam munkahelyet. Nem is kerestem most pár napja, s nem is érdekelt semmi.
Történt a családban egy jól végződő tragédia ami ha közvetve is, de visszavezethető, akár erre is, a munkakereséshez és az összes alkalmatlan pozícióban lévő emberre.
Azt hiszem abba kellene hagyni ezt is, a szakácsságot is, Moochild fogalmazta meg:
"Minek fogalmazgassak, ha maximum pár ember olvassa és nem változik semmi. Olyan mint, fórumokba a kommentelés, szájtépés az egész és semmin nem változtat"

Nincs fontosabb, mint a szeretet. És ez nem demagóg, vagy "HIT" duma, hanem a családon belüli szeretet a lényeg.
Munka pótolható még, ha nehezen is a feleséged elvesztése NEM!

Koch 2010.12.09. 13:47:47

@Stewie29:

"Megfelelö ember a megfelelö helyen?!"
Ha én a Costes-be, Onyx-ba jelentkezem és a referenciáim nem elég, akkor oda elmennék "próbafőzni", hogy megfelelek e a követelményeknek, hogy megtudom e csinálni, amit elvárnak tőlem STB.
De ahol a legnagyobb kihívást az jelenti, hogy egy lakótelepi konyhánál rosszabb felszereléssel rendelkező 4* szálloda reggeliztető teakonyhájából hozzál ki valamit, ODA SEMMIKÉP.

Nézd meg étlapját, de nézd meg az anyaszálló étel képeit is az ott sztárolt séfjükkel, Pl.: az én kezemből az ottani paprikás csirke nem mehetne vendég elé, nem hogy a honlapra.

Az igazgató egy beutaztatási referensből lett vezetője a szállodának, Neked is küldök egy Moochild idézetet:
"Szállodaipar esetében hasonló a helyzet. Lehet vendéglátós, vagy kereskedelmi szakirányú egyetemi vagy főiskolai végzettséged, ha nincs tapasztalatod, akkor miként akarsz később egy összetett struktúrát hatékonyan és sikeresen irányítani?

Koch 2010.12.09. 13:51:02

@moonchild:

Ha nem is azt küldted, amit ígértél, de ennek is van mondanivalója.
Feltehetem külön posztnak?

Koch 2010.12.09. 13:52:24

@Stewie29:

Ja! Reméljük "pacemaker" is mesél róla!

pacemaker · http://steev.extra.hu 2010.12.11. 00:09:45

Zara Butique hotel...

az igazgató hívott személyesen (mint utólag megtudtam, másokat is... jó néhány embert), hogy új séf kell neki...
küldjek önéletrajzot... küldtem...
felhívott, hogy menjek be beszélgetni... bementem...
küldött e-mailt, hogy írjak 10 személyzeti és 10 vendég menü ajánlatot... írtam (aki kíváncsi rá, szívesen elküldöm mélben)...
felhívott, hogy be kéne mennem, próbafőzésre az általam összeállított menükből valamelyiket... mondtam rendben... (itt már tegeződtünk)...
felhívott, hogy pénteken délután kéne mennem... rendben, ott leszek...
felhívott csütörtökön, hogy mégse jó a péntek, majd hív, hogy mikor... oké...
felhívott hétfőn, hogy sajnálja, de a tulajdonos fiatalabbat akar...

három hétig "etetett"...

hozzáteszem, hogy az itthoni konyhám nagyobb, mint a szállodáé... mint kiderült...
van benne egy 2 lapos villanyrezsó, egy rajzlap méretű rostlap, egy mikró, és egy kombisütő... az étterem 40 személyes... és van egy elkülönített rész a hallban, ahol céges állófogadásokat akarnak tartani... sic!...

Lichmaster 2010.12.11. 16:33:21

@halál megdöglesz kinyírunk:
Ez tényleg ütös!

@Koch:

A Moonchild levéllel meg egyetérteni tudok.
Most tényleg nem lesz már blog?

Koch 2010.12.11. 21:33:53

@Lichmaster:
Dehogynem, mindig van valami. Ehhez Te is hozzájárulhatsz.
Kommentáld Moonchild levelét bővebben (alatta) és írj Te is valamit, valamiről, amit külön posztként fel lehet tenni.
Én most valóban, kicsit háttérbe vagyok, kórházba járok délben, este.
De hála Istennek, illetve az Orvosoknak, Mentőknek kezdenek rendbe lenni a dolgok.

gabicka 2011.01.07. 20:09:31

Kedves előttem szóló kollégák!
Legrémesebb álmaitokban sem tudjátok elképzelni erről a fent említett helyről a frankót!
De nagyon jól láttatok mindent!

Koch 2011.01.07. 20:23:36

@gabicka:
Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket!
Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket!
Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket! Részleteket!

gabicka 2011.01.08. 12:19:23

@Koch: Küld email címet és minden kíváncsiságodat kielégítem! :)

moonchild 2011.01.08. 15:03:50

@gabicka:

Azért ez megérne egy szélesebb körü nyilvánosságot. De ha esetleg valami retorziótól tartasz dobok egy mailt, akkor meg priviben.

Koch 2011.01.08. 15:12:41

@moonchild:
Én már győzködök, "könyizek" pár mél óta. Remélem a kitartásunk hoz némi alamizsnát :-)
süti beállítások módosítása