"......Szia!
Tudtad,hogy a K....(moderálva) Árpád valójában földrajz-töri szakos tanár?
Azonkívül,hogy egy sunyi kis jellemtelen szar,törtető a végtelenségig.
Bizonyítani akar a tulajnak,hogy a Boutique is olyan nagy forgalmat fog bonyolítani,mint a nagy testvér.Az ottani "príma "konyhafőnökkel az élen. (Kis köcsög)
De hát akinek van egy csöpp esze és szaktudása,az tudja,hogy erdőtűzbe nem vizipisztollyal megy az ember oltani ! :)
Vagyis két fazékkal,meg két lábassal és egy teflon serpenyővel nem lehet milliós ala carte forgalmat lebonyolítani olyan helyen ahol másik 100 étterem vesz körül.
Hűtőkapacitás nulla,háztartási hűtőkben tárolnak.Ha egy 30 fős svédasztalos rendezvényt felvettek 3 nappal előbb hozzá kellett látni.
Továbbá azért van ilyen klassz étlapjuk,ami az én kezem munkáját dícséri,mert délután nincs szakács ,a pincér dolgozik a konyhában is.Volt olyan igazgatónőnk aki a mentát nem tudta megkülönböztetni a csalántól! mindezt havi 600 ezerért. :)
Én négy és fél évig húztam az igát nekik,elhanyagoltam a családom,tönkre ment az egészségem és arról,hogy magánélet
fogalmam sincs,hogy mi az.Folyton kihúztam őket a szarból mert a beszállítóknak fizetni büdös,a kapcsolataim viszont jók voltak,ami biztosította a folyamatos hitelezést az árura.Mondva csinált okok miatt két írásbeli figyelmeztetésem volt.
Végül karácsony előtt egy hónappal,kivágtak mint a rongyot,persze " közös" megegyezéssel
úgy,hogy fogalmam sincs miért?! Az indok annyi volt elfogyott Árpika türelme,de hogy mire,ne kérdezd! Ezzel kemény 15 év szamárlétrán való felmászást tettek tönkre.Jelenleg olyan szakács dolgozik aki azt sem tudja ,eszik vagy isszák a szállodázást,de ez biztosan beválik.
Mellesleg amit Árpika most szeretne abba már egyszer a fent leírtak miatt belebukott eze a ház.Egyébként klassz kis hely!

Üdvözlettel : gabica......"  (sic)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szakacslennek.blog.hu/api/trackback/id/tr932575942

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Stewie29 2011.01.12. 15:00:55

Kedves Gabica!

Ezért lettél kirúgva mert mindig kavartad a "szart" ha már írsz legalább igazat írjál!!!!
1-A szállodás konyha meg nem annyira eltérő, hogy külön iskola kellene hozzá!
2-Amit TE ott hagytál a sok lejárt árú már magában is bizonyítvány!
3-Annyira tönkre ment volna az egészséged meg a családod miért maradtál ott annyit?!
üdv.

Koch 2011.01.12. 15:28:01

@Stewie29:
Ha ellen véleményed van, azt Te is megírhatod részletesen.
Várjuk!

pacemaker · http://steev.extra.hu 2011.01.21. 12:18:44

@Stewie29:

A szálloda igazgatója hívott személyesen (mint utólag megtudtam, másokat is... jó néhány embert), hogy új séf kell neki...
küldjek önéletrajzot... küldtem...
felhívott, hogy menjek be beszélgetni... bementem...
küldött e-mailt, hogy írjak 10 személyzeti és 10 vendég menü ajánlatot... írtam…

Személyzeti menü

1. Húsleves tésztával, vadas marha zsemlegombóccal, alma

2. Gombakrémleves, serpenyős burgonya kolbásszal, ízes palacsinta

3. Paradicsomleves, rakott kelkáposzta, túrógombóc

4. Lebbencsleves, zöldbab főzelék fasírttal, almás pite

5. Karfiol leves, rántott csirkecomb rizi-bizivel, császármorzsa

6. Olasz zöldségleves, debreceni rakott burgonya, madártej

7. Brokkoli krémleves, sertéspörkölt galuskával, banán

8. Tárkonyos csirkeragu leves, milánói makaróni, meggyes piskóta

9. Zöldborsó leves, fokhagymás flekken burgonya pürével, körte

10. Burgonyaleves, paradicsomos káposzta sült oldalassal, rizsfelfújt

Vendég menü

1. Sütőtök krémleves pirított magokkal, grillezett sertésborda friss lecsóval, karika burgonyával, csokoládéhab narancsöntettel

2. Rozmaringos őzragu leves erdei gombákkal, halfilé roston citromfű mártással, spenótos rizzsel, almás-fahéjas palacsinta

3. Fehérboros körteleves (meleg), sült kacsacomb párolt káposztával, hagymás tört burgonyával, túrógombóc

4. Húsleves daragaluskával, kapros juhtúróval töltött sertés-szűz roston sütve, grillezett zöldségekkel, madártej

5. Póréhagymaleves füstölt sajttal, zöldfűszeres bundában sült csirkemell filé, burgonyapürével, túrós palacsinta

6. Narancsos karotta krémleves répa chips-szel, kelkáposzta főzelék sült császárhússal, aranygaluska vaníliahabbal

7. Olasz paradicsomleves, erdei gombás, tejszínes csirkezúza ragu, burgonyafánkkal, almás rétes

8. Falusi burgonyaleves, csirkemell steak édeskömény pürével, jázminrizzsel, mákfelfújt forró szilvaraguval

9. Palóc leves, sült kacsamáj puliszkával, sült hagymával, vargabéles

10. Brokkoli krémleves, paradicsomos penne friss bazsalikommal és pirított csirkemell csíkokkal, borban párolt körte diókrémmel töltve, csokoládé öntettel

felhívott, hogy be kéne mennem, próbafőzésre az általam összeállított menükből valamelyiket... mondtam rendben... (itt már tegeződtünk)...
felhívott, hogy pénteken délután kéne mennem... rendben, ott leszek...
felhívott csütörtökön, hogy mégse jó a péntek, majd hív, hogy mikor... oké...
felhívott hétfőn, hogy sajnálja, de a tulajdonos fiatalabbat akar...

három hétig "etetett"...

hozzáteszem, hogy az itthoni konyhám nagyobb, mint a szállodáé...

mint kiderült...
van benne egy 2 lapos villanyrezsó, egy rajzlap méretű rostlap, egy mikró, és egy kombi-sütő... az étterem 40 személyes... és van egy elkülönített rész a hallban, ahol céges állófogadásokat akarnak tartani...

sic!...

alexchef 2011.01.30. 16:59:24

@Stewie29: Kedves Stewe29!!
A gabicának adott válaszod jellemzö a mai vendéglátásra.Az hogy teljesen képesités nélkül vannak ma szállodákba éttermekbe vezetök,akik teljesen nagy képü arogánsak is ráadásul, a személyzetet teljesen rabszolgának nézik.Az hogy valaki négy és fél évig kitart egy munkamellett,és próbál szarból várat épiteni utánna a senkiházik beletiporják a földbe ez szégyen.Magamról annyit voltam szálloda chefje hosszú évekig sajnos mostanába többször is beszivattak bérkifizetéssel,de épp ezért most készülök a harmadik munkaügyi peremet elinditani.Természetesen a elsö kettöt már megnyertem.Most is a 7.kerbe összeraktam egy olasz éttermet ahol teljesen hülye orosz tulajdonosok vannak
akik másfél honapi munkámat kemény 40ezer forintal honorálták.Mire készlett a étterem személyzetet is toboroztam,addig egy mümalyer seggnyalót mellém felvettek aki még a megnyitón se nagyon akart dolgozni akora arca volt.De két honap után a talpnyaló kavaró gép aki a Symból központi chéfje volt,ki rúgták mert egy csomó hiánya lett.Ennyi a nagyképü "szuper szakemberekröl,Aki nem tudott egy kis éttermet beüzemelni se!!Hát ennyit szerettem volna leirni.Üdv. ALEXCHEF

gabicka 2011.02.04. 17:53:52

@Stewie29:
Gratulálok a jól informáltságodhoz! :)
De őszintén!
De ha az vagy akire én gondolok,ritka egy nagy szarházi vagy!Nekem legalább van bátorságom felvállalni a személyemet!Tudod kedves István?!

Stewie29 2011.02.04. 18:17:40

Szerinted én nem vállalom maga, akkor mit jelent a neve okos?!

gabicka 2011.02.16. 16:50:20

@Stewie29:
Sokáig gondolkodtam,hogy egyáltalán válaszra méltassalak.Leereszkedek a szintedre és az alábbiakat közlöm veled!
1.,Hogy mi a szar keverés az nézőpont kérdése.Inkorrektnek tartom csak az egyik fél elbeszélése alapján valakit szarkeverőnek titulálni.
2.,Senki nem mondta,hogy a szállodai reggeliztetéshez külön iskola kell,de ha te ilyen okos vagy,tudnod kell más az ala carte és más a szállodai reggeliztetős pálya.
3.,Én még úgy tanultam,hogy ha átveszek egy konyhát akkor átnézek benne mindent.
Egyébként az ANTSZ ellenőrzés kereken az én távozásom után 21 nappal volt!!
Tehát nem értem neked miért nem volt időd a munkádat elvégezni,hiszen az már a te felelősséged lett volna.
4.,És végül ,de nem utolsó sorban: azért maradtam annyi ideid ,mert a szálloda Tulajdonosa tett néhány olyan nemes gesztust ,felém és a családom felé,pont a betegségem miatt,amit én így háláltam meg.Gondolom ilyennel még nem találkoztál,tehát fogalmad sincs mit jelent.
Egyébként mielőtt bárkit lefikázol máskor ismerd is meg ne csak lásd!!!
És még valami ,a hírekkel ellentétben nem a szállodát járatom le,hanem azt az egyetlen embert aki ezt megérdemli!
Minden jót!

Koch 2011.02.16. 17:07:04

@gabicka:
Az ott töltött egy, másfél óra valahogy látatlanban is Neked ad igazat.

Stewie29, Ő lehet az akinek az utolsó munkanapján voltam a szállodában? Ő volt aki miatt Árpika nem engedett ki az irodából, míg el nem ment haza?

Mellesleg kár vádaskodni, vitatkozni az egész ember (Árpi) nevetséges a kétlapos rezsójával együtt.

Üzenném a szálloda tulajdonosának, már ha a fülébe jut :-)), nem csak egy jó éttermi csapatot, de egy jó és igazi szálloda igazgatót is csatába tudok állítani!

gabicka 2011.02.16. 17:34:07

@Koch: Köszönöm a hozzá szólásod!
Teljesen igazad van!Sok sikert a jövőre nézve! Üdv.

Stewie29 2011.02.17. 10:37:41

@gabicka: Kedves Gabicia!
Akkor én is leereszkedek a TE szintedre!
Nem az egyik fél alapján mondom mert sok olyan "barátod" mondta odabent akiről nem gondolnád!!!!!!!! Hehe szar amikor a fagyi visszanyal, mi?! Amikor átvettem tőled a pályát már akkor mondtam neked, hogy a csirkét címkézni kell mert nem lehet úgy eltenni!!!! Miután kipakoltam a hűtőt olyan dolgokat találtam, hogy csak na és nem egy nappal voltak túl a szavatosságon!!!! Menjünk tovább, a száraz árú raktárban a fantasztikus brokkoli levespor ami szerinted annyira finom, gratula, nehéz frissből megcsinálni mi?! Amúgy az 2009-ben lejárt!!!!!!!!!!! A konyhán a fűszerek többsége 1-2 éve volt túl a halálon, a tejes hűtőben a minivaj alul a régi a tetejére meg az új, tudom nem te pakoltad ugye?! A téliszalámik szintén, elől az új hátul a régi, találtam olyat amin dupla penészréteg volt!!!!!!!Gratula.
Sorolhatnám még, de szerintem ennyi elég, ha szeretnél még csak szólj!
Nem sokáig voltam konyhafőnök mert Árpika azt mondta, hogy oda nem kell,, kérdezd meg a "barátaidat" mi volt!
Üdv te sztár!!!!!

gabicka 2011.02.17. 15:51:05

Bocs,de azt hiszem folyamatosan elbeszélünk egymás mellett.
Te folyamatosan arra törekszel ,hogy lejárass engem,semmi gond.Ki kell ábrándítsalak,nem barátkozni jártam be,ebből kifolyólag barátaim sem lehettek.Az meg,hogy ki és mit mondott egyáltalán nem érdekel,hiszen pontosan tudom ki milyen,tapasztaltam 4 év alatt!! Sztár pedig sosem voltam,viszont nem volt gond sem az áru rendeléssel,sem a reggeliztetéssel,úgy ahogy azt a "barátaim" elmesélték.
További kellemes mocskolódást!
Tudod:boldogok a lelki szegények,mert azt hiszik övék a mennyek országa!

Koch 2011.02.17. 16:06:34

Egyszer próbáltam" finoman:

"...Mellesleg kár vádaskodni, vitatkozni az egész ember (Árpi) nevetséges a kétlapos rezsójával együtt...."

Ez az oldal nem egymás szapulására jött létre. Teljesen felesleges a magunkfajtát bántani, mikor ilyen Árpikák épen elég témát adnak!
süti beállítások módosítása